La local'e Hoşgeldiniz..
Sonraki

Bodrum Butik Otel

Bodrum, TR
Huzur dolu deniz manzaralı bir yatak, bulutlar arasında müstakil bir balkon, nakış gibi işlenmiş düşler kurduran bir plaj, yöresel lezzetlerle donanmış leziz bir kahvaltı sofrasıyla, sizi Bodrum’un kalbinde aşk , huzur ve romantizim dolu bir Ege masalına davet ediyoruz… Bodrum, Yalıkavak'ta bulunan butik otelimizde konforlu bir tatil yaparken eşsiz doğanın huzurunu hissedeceksiniz..

Odalarımız

25 m2 giriş kat odalarımızdır. Plaja yakındır. Deniz ve doğa manzaralı balkonları, hemen dışarıya açılan düz ayak, pratik yapılarıyla Deluxe odalarımız gündelik hayatında merdiven tercih etmeyen misafirlerimiz için daha uygundur.

Odalarımız 20 m2’dir. Full deniz manzarası ile birlikte hemen önlerindeki ortak teras alanlarında oturma grubu bulunan Deluxe Terrace Room, bu yapısından dolayı aile ve arkadaş grupları için tercih sebebi olmaktadır.

25 m2’dir. Kendi özel balkonu bulunmaktadır.  Özerkliğine ve keyfine düşkün misafirlerimiz için tasarlanan bu odalarımızda, mavilikler içinde deniz manzaralı yatağınızda uyandığınızda dalga sesleri eşliğinde zaman dursun isteyeceksiniz.

Plaj

Bodrum’un en popüler bölgesinde bilinen beach club yapısından uzak dingin ve keyifli plajımızın; lokasyonu 2500 m2’lik özerk koy şeklindedir. Yapısı ve tarzıyla farklı olan plajımızın müdavimi olacaksınız. Didim manzarasına karşı yüzerken açık denizin davetkâr yapısıyla sudan çıkmak istemeyeceksiniz. Siz güneşin tadını çıkarırken keyfinize gün boyu canlı dj performanslarıyla kaliteli müzikler eşlik ediyor olacak .Dinlenecek ve de eğleneceksiniz. Adıyla müsemma La local Beach, esintisiyle sizi serinletecek , nadiren de dalgalarıyla eğlendirecektir.

Mutfağımız

Bursa Gemlik’ten siyah zeytinlerimizi kış aylarında toplayıp sele ve salamura olarak işliyoruz. Ayvalık, Burhaniye ve Bodrum Mumculardan topladığımız zeytinleri soğuk sıkım yağhanelerde sıktırıp zeytinyağımızı elde ediyoruz.Gıda toptancısı ve mandıra işletmecisi bir ailenin 3.kuşak işletmecesi olan babamız Recep Vurucular’ın tecrübesiyle pek çok gıda ürününü dalından toplayıp sofranıza sunuyoruz. Süt kremasını yoğurarak tereyağımızı yapıyoruz.Bodrum mandalinası, patlıcan, karpuz kabuğu, kabak, havuç, çilek, üzüm gibi tüm reçellerimizi kaynatıyoruz. Yetiştiriciliğinden kesimine kadar özenle ilgilendiğimiz büyük ve küçük baş hayvanlardan etlerimizi temin ediyor, sucuk ve köftelerimizi imâl ediyoruz. Sabah kahvaltılarında taş fırınımızdan ekmeklerimizi ve pidelerimizi çıkarıyoruz. Tüm misafirlerimize özenle hazırladığımız Kayıntı kahvaltılarımızı, denize nazır serpme kahvaltı olarak sunuyoruz ve doymadan kalkmak yok diyoruz. İsteyin sofranıza getirelim, dilediğiniz üründen dilediğiniz kadar..

Kayıntı Kahvaltı

Süt kremasını yoğurarak tereyağımızı yapıyor, Bodrum mandalinası, patlıcan,karpuz kabuğu gibi tüm reçellerimizi kendimiz kaynatıyoruz.

Kumsalda Balık

Kumsalda ya da seyir terasında yiyeceğiniz akşam yemeklerinizde, size plajda yanan ateşimiz, ay ışığı, yakamozlar, dalga sesleri ve keyifli müziklerimiz eşlik edecektir.

Plaj

Bodrum’un en popüler bölgesinde bilinen beach club yapısından uzak dingin ve keyifli plajımızın 2500 m2’lik özerk koy şeklindedir. Yapısı ve tarzıyla farklı olan plajımızın müdavimi olacaksınız.

Happy Hour

Siz güneşin tadını çıkarırken keyfinize gün boyu canlı dj performanslarıyla kaliteli müzikler eşlik ediyor olacak ; dinlenecek ve de eğleneceksiniz.

Konum

Otelin önünden başlayarak keyifli sahil yoluyla Palmarina’ ya dek yürüyüşler yapabilir, Bodrum’un en trend mekânlarına da pratik şekilde ulaşabilirsiniz.

Kallavi Restaurant

Restoranımız adını köftelerimizin iri yapılı cüssesinden almaktadır; Spesiyal ürünlerimiz Kallavi Köfte ve Kallavi Burger’i denemelisiniz…